Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:13:27+01:00
Leż w łóżku i bierz jakieś lekarstwa, ale po prostu idź do lekarza ;)
2010-01-08T20:14:07+01:00
Hmm ..
Myśle, ze najlepsze są domowe sposoby tj. sok z cebuli i cukru..
A moim najlepszym i najczęsciej używanym sposobem jest miód z przygotowaną wodą! Smaczne i zdrowe. Od razu stawia na nogi .. :) Polecam ..
2010-01-08T20:14:30+01:00
I. Wypić mleko z miodem - pyszne i pomaga;))
II. Zjeść kawałek chleba z czosnkiem i szyko do łóżka ;)) - okropne ale już na drugi dzień pomaga