Rodan | Wisła | Warta | Nil | Amazonka | Wołga | Ganges | Amu-daria | Cisa | Niger | Mekong | Bug | Parana | Jukon
Podkreśl na niebiesko te, które uchodzą do oceanu lub morza
Podkreśl na zielono te, które uchodzą do innej rzeki
Podkreśl na żółto te, które uchodzą do jęzior.

Niebieski ..,
Zielony ..,
Żółty ..,

2

Odpowiedzi

2010-01-08T20:31:40+01:00
Niebieski ..,Wisla, Nil, Amazonka, Ganges, Mekong, ROdan, Niger, Parana, Jukon
Zielony ..,WartA, Bug, Cisa
Żółty ..,Wolga, AMu-daria
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:40:43+01:00
Niebieski - Wisła, Nil, Amazonka, Ganges, Niger, Mekong, Jukon, Rodan
Zielony - Warta, Cisa, Parana, Bug
Żółty - Wołga, Amu-daria