Odpowiedzi

2010-01-08T20:21:18+01:00
Nie mam jakoś problemu z ich dotrzymywaniem ;) ale obierzmy jako cel przykazanie pierwsze.

Na dworze zimno, ciemno... W taki dzień nie chce wychodzić się z łóżka. Dokucza mi wtedy lenistwo. Ale akurat w ten pochmurny dzięń wypadła niedziela - trzeba pójść do kościoła. Mama budzi mnie rano, ale ja mówię "Jeszcze minutkę" i zasypiam. Budzę się godzinę później - nie poszłam na Mszę świętą. Mama nie odezwała się ani słowem. Jest mi wtedy bardzo głupio, ale lenistwo zwyciężyło. Myślę, że możnaby zapobiec tego typu sytuacjom poprostu wzmagając się w sobie i powiedzieć "Wstaję!" - nastwić budzik i pójść do Kościoła.


obecnie tyle przyszło mi na myśl ;)
5 3 5
2010-01-08T20:21:55+01:00
4 Troszczyć się o potrzeby wspólnoty kościoła

Bardziej interesować się kościołem, zapisać się np. na oazę, pomagać księdzu w drobnych sprawach, dać na ofiarę parę groszy
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:25:27+01:00
Wydaje mi się ,że to te które mówi aby dzięń święty święcić.
Czasami z wszystkim zwlekam i odkładam na najpóźniejszy moment ,a w niedzielę co robię, wszystko ,brak mi czasu na odpoczynek ;(((
2 1 2