Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:21:56+01:00
3x+4y-12=x-7
2y-6+5x=12-3x-y

2x + 4y = 5 / *(-4)
3y + 8x = 18

-8x - 16y = -20
8x + 3y = 18 (dodanie stronami)

-13y = -2 / :(-13)
y = 2/13

2x = 5-4y
2x = 5 - 8/13
2x = 65/13 - 8/13
2x = 57/13 / :2
x= 57/26

x = 57/26
y = 2/13
1 4 1
2010-01-08T20:25:55+01:00
3x+4y-12=x-7
2y-6+5x=12-3x-y

3x+4y-x=12 - 7
2x +4y=5

2y-5x+3y+y=6+12
6y-5x=18

2x+4y=5/*(-2)
6y-5x=18

6y-5*2y-10=18
6y-10y-10=18
6y-10y=10+18
16y=28
y=1.75