W klasie piatej przeprowadzono ankiete. uczniowei mieli wybrac jedna z 3 odpowiedzi dotyczacych pytania' czy lubisz matem.' Wyniki ankiety przedstawiono na diagramie kołowym. OBlicz ile osob bedzie w kazdej gr.
Dzieci w kl. piatej jest 100, a oto te procenty:
tak, lubie- 60 %
nie, nie lubie- 25 %
nie wiem- 15 %

3

Odpowiedzi

2010-01-08T20:20:33+01:00
Tak,lubie-60 uczniów
nie, nie lubię-25 uczniów
nie wiem - 15 uczniów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:21:37+01:00
Liczba osób - 100
60% = 0,6
0,6 * 100 = 60 - tyle osób odpowiedziało: tak, lubię
25% = 0,25
0,25 * 100 = 25 - tyle osób odpowiedziało: nie, nie lubię
15% = 0,15
0,15 * 100 = 15 - tyle osób powiedziało: nie wiem
2010-01-08T20:21:40+01:00
Jak jest 100 dzieci to 60 osób wybrało tak,lubie 25 osób nie,nie lubie a 15 osób nie wiem