Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:36:25+01:00
A)4x-5y=19 /*...2...
3x+2y=20 /*.5....
..8..x-10y=38.....
..15..x+10y=..100..
..23...x=..138....
x=....6...

b)4x-5y=19 /*..3..
3x+2y=20 /*.(-4).....
12x-.15....y=..57...
-12x-.8....y=...-80...
...-23...y=-23.....
y=....1..
21 4 21
2010-01-08T20:37:12+01:00
A) 4x - 5y = 19 /*2
3x + 2y = 20 /*5

8x - 10y = 38
15x + 10y = 100
23x = 138
x = 6

b)4x - 5y = 19 /* 3
3x + 2y = 20/ * -4

12x - 15 y = 57
-12x - 8y = -80

-23y = -23
y = 1
12 3 12
2010-01-08T20:38:20+01:00
A) 4x-5y=19/ *2
3x+2y=20/ *5
8x-10y=38
15x+10y=100
23x=138/ :23
x=6

b) 4x-5y=19/ *3
3x+2y=20/ *(-4)
12x-15y=57
-12x-8y=-80
-23y=-23/ (-23)
y=1
8 1 8