Odpowiedzi

2010-01-08T20:36:01+01:00
Mi się wydaje, że komiks, ponieważ jest on ciekawy i fajny, a nawet zabawny.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:37:02+01:00
Dla Lepiej przeczytać komiks, ponieważ:
łatwiej zapamiętać rysunki,
zrozumieć o co chodzi,
zobaczyć jak wyglądali bohaterowie,
zapamiętać więcej treści,
wiadomo która wypowiedz jest kogo.
2010-01-08T23:13:34+01:00
Według mnie lepiej przczytać powieść, ponieważ jest ona bardziej dokładna. Oglądając komiks nie będziemy wiedzieć tyle o bohaterach co w powieści. Komiks jest formą dla osób mniej ambitnych..
1 5 1