Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:41:07+01:00
Albert Einstein

Jestem prawdziwie samotnym wędrowcem i nigdy całym sercem nie przynależałem do mojego kraju, domu, przyjaciół, a nawet najbliższej rodziny. W związku z tym nigdy nie zatraciłem dystansu i potrzeby izolacji.


Jesteśmy podobni do pielgrzymów, których nie męczy wędrówka przez pustynie, ponieważ ich serca zamieszkały już w Świętym Mieście.


2 3 2
2010-01-08T20:43:23+01:00
Leopold Staff

" Celem życia człowieka jest wędrówka do Boga. "


Antoine de Saint-Exupéry

" Jesteśmy podobni do pielgrzymów, których nie męczy wędrówka przez pustynie, ponieważ ich serca zamieszkały już w Świętym Mieście. "

było więcej ale te są takie bardziej z sensem :)

2 3 2
2010-01-08T20:55:05+01:00
Albert Einstein
Jestem prawdziwie samotnym wędrowcem i nigdy całym sercem nie przynależałem do mojego kraju, domu, przyjaciół, a nawet najbliższej rodziny. W związku z tym nigdy nie zatraciłem dystansu i potrzeby izolacji

Antoine de Saint-Exupéry
Jesteśmy podobni do pielgrzymów, których nie męczy wędrówka przez pustynie, ponieważ ich serca zamieszkały już w Świętym Mieście


A większą mi rozkoszą podróż niż przybycie!
Ażeby po nas zostały jedynie / Ślady na piasku i kręgi na wodzie.

Celem życia człowieka jest wędrówka do Boga
Autor: Leopold Staff

Pasterze, marynarze czy kupcy znają zawsze takie miasto, w którym żyje ktoś, kto sprawia, że pewnego dnia zapominają o urokach beztroskiego wędrowania po świecie. Autor: Paulo Coelho

Wszystkie dni stają się takie same wtedy, kiedy ludzie przestają dostrzegać to wszystko, czym obdarowuje ich los, podczas gdy słońce wędruje po niebie.



Może coś się przyda :))
Autor: Paulo Coelho,
2 3 2