Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T20:52:11+01:00
A) Ponieważ im wyżej w górach tym mniej tlenu.
b) nie wiem co to jest xD
c) Ponieważ im wyżej tym zimniej, poza tym normalnie w górach jest chłodno
d) Ponieważ jest silny wiatr, od którego bolą oczy.; )
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:53:53+01:00
Butle tlenową- w górach jest bardzo wysokie ciśnienie, więc nie mógł by oddychać
czekan i raki- do wspinania się
kurtke i rekawice-jest tam bardzzo niska temp.
okulary lodowcowe- w górach słońce odbija się od śniegu , może nam uszkodzić wzrok.
2 3 2