Krzyżówka.
3.Najwyższe położenie Słońca nad horyzontem w ciągu doby.
4.Równoleżnikowe pasy powłoki ziemskiej wyróżnione ze względu na ilość promieniowania słonecznego docierającego do nich w ciągu roku.
5.Południowa granica strefy międzyzwrotnikowe.
6.Część doby od zachodu do wschodu Słońca.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T20:59:03+01:00
3.zenit
4.strefy oświetlenia Ziemi(2 koła podbiegunowe, 2 umiarkowane i 1 międzyzwrotnikowa)
5.zwrotnik koziorożca
6.noc
4 2 4
2010-01-08T20:59:34+01:00
3. południe
4.
5. zwrotnik koziorożca
6. noc lub zmierzch
3 1 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T20:59:57+01:00
3. południe
4. nie wiem
5. zwrotnik Koziorożca
6. noc
4 2 4