Odpowiedzi

  • ajhs
  • Początkujący
2010-01-08T22:17:45+01:00
Eucharystia jest to Pan Bóg który umarł na krzyżu dla naszego zbawienia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T22:25:54+01:00
Eucharystia to moment kiedy przyjmujemy Jezusa do serca w postaci Komunii Św. lub to jest Msza Św. która ma bardzo wielkie znaczenie w naszym życiu ponieważ wtedy rozmawiamy z Bogiem i żałujemy za nasze grzechy . Chyba<< tak mi się przynajmniej wydaje :/
1 5 1
2010-01-08T23:12:45+01:00
Eucharystia to inaczej Komunia Święta. Przyjmując ją przyjmujemy Pana Jezusa. Bóg dla każdego jest ważny wię Eucharystia też.