Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T21:10:50+01:00
Nie dzieki nie pale
nie dzieki nie chcem se zycia zmarnowac
nie dzieki juz probowałam i mi nie smakuje

pzdr
licze na naj
;p


2010-01-08T21:11:24+01:00
Nie dziękuje mam swoje zasady.
Nie będę palił tego świństwa jeżeli chcesz to sam się truj!
Nie i koniec!
2010-01-08T21:12:18+01:00
Sorry ale mam dostatecznie dużo problemów na głowie i nie chcę mieć jeszcze większych ....nie chcę zmarnować sobie życia ...trawka jest dla prostaków :)
1 3 1