Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T21:30:09+01:00
W poprzednie wakacje bawiłam się świetnie i nie miałam czasu na nudzenie się.
Spędzałam dużo czasu z przyjaciółmi, wyjeżdżałam do .............
Kupowałam pamiątki, poznawałam nowych ludzi. Wakacje to coś wspaniałego! Ogólnie te dwa miesiące minęły mi bardzo szybko. Chciałabym powtórzyć to za niecały rok. Podsumowując ten czas, wiem że dobrze rozplanowałam sobie wszystkie dni.
2010-01-08T21:30:32+01:00
Moim zdanie powinnaś napisać parę zdań np co robiłaś lub czy spotykałaś się z przyjaciółmi i czy poznałaś kogoś nowego :)