Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T21:30:16+01:00
A)C7H16-heptan
reakcja spalania całkowitego
C7H16+11O2--> 7CO2+8H2O
reakcja półspalania
C7H16+15/2 O2--> 7CO +8 H2O/*2
2C7H16+15O2-->14CO + 16H2O
reakcja spalania niecałkowitego
C7H16+4O2-->7C + 8H2O


b)C5H8-pentyn
spalanie całkowite
C5H8+7O2-->5CO2+4H2O
półspalanie
C5H8+9/2 O2-->5CO+4H2O/*2
2C5H8+9 O2-->10 CO+8 H2O
spalanie niecałkowite
C5H8+2O2-->5C +4 H2O



c) C4H8-buten
spalanie całkowite

C4H8+6O2-->4CO2+4H2O
półspalanie
C4H8+4O2-->4CO+4H2O
spalanie niecałkowite
C4H8 + 2O2-->4C + 4H2O


Mam nadzieję że pomogłam :)
3 3 3
2010-01-08T21:30:37+01:00
C₇H₁₆ + 11O₂ ==> 7CO₂ + 8H₂O

C₇H₁₆ + ¹⁵/₂ O₂ ==> 7CO + 8H₂O / *2
2C₇H₁₆ + 15 O₂ ==> 14CO + 16H₂O

C₇H₁₆ + 4O₂ ==> 7C + 8H₂O




C₅H₈ + 7O₂ ==> 5CO₂ + 4H₂O
C₅H₈ + ⁹/₂O₂ ==> 5CO + 4H₂O
C₅H₈ + 2O₂ ==> 5C + 4H₂O


C₄H₈ + 6O₂ ==> 4CO₂ + 4H₂O
C₄H₈ + 4O₂ ==> 4CO + 4H₂O
C₄H₈ + 2O₂ ==> 4C + 4H₂O
5 4 5
2010-01-08T21:34:43+01:00
A) C7H16+11O2= 7CO2+8H20 O2 CZASTECZKA TLENU
2C7H16+ 15O2= 14CO + 16H20 CZYT. O dwa:)
C7H16 + 4O2 = 7C + 8H20
b) C5H8+ 7O2 = 5CO2 + 4H20
2C5H8 + 9O2 = 10CO + 8H20
C5H8 + 2O2 = 5C + 4H2O
C) C4H8 +6O2 = 4CO2 + 4H2O
C4H8 + 4O2 = 4CO + 4H20
C4H8 + 2O2 = 4C +4 H20
2 1 2