Odpowiedzi

2010-01-08T21:28:50+01:00
Biegi na orientację poprawiają sprawność czytania z map , posługiwania się kompasu ,a także poprawiają kondycję.
POLECAM !
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T21:28:58+01:00
Zachecam wszystkich do udzialu w biegach na orietacji poniewaz dzieki temu wasza sprawnosc fizyczna oraz orietacja w terenie bedzie w znakomitej formie...........
4 4 4
2010-01-08T21:30:33+01:00


Sport to zdrowie !
Świetna kondycja
Zdrowa rywalizacja z innymi
5 3 5