Odpowiedzi

2010-01-08T21:56:46+01:00
1 a]chlodzenie silnikow ciecza
b]uzywanie wody do produkcji np.wodki
c]rozcienczanie farb i lakierow woda
d]uzywanie wody w np.chutach,fabrykach
2
a]pobieranie wody przez kwiaty, aby wraz nimi pobrac z gleby sole mineralne
b]nawadnianie pól
c]w wodzie rozijaja sie rozne rosiny
d]wode pija zwiezeta
3]
ludzie uzywaja wody do
a]picia
b]mycia sie
c]twozenia roznych wyrobow[np, cheraty,kawy]
d]czyszczeni np, chal produkcyjnych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T22:09:05+01:00
(1) - używanie wody jako chłodziwa
- używanie wody do wytwarzania energii(elektrownie)
- używanie wody w różnych procesach chemicznych

(2) - jest potrzebna aby zachodziła fotosynteza
- dla niektórych roslin jest środowiskiem życia
- wraz z nią są wchłaniane sole mineralne i inne związki z gleby
- niezbędna do życia

(3) - niezbędna do życia
- ma szerokie zastosowanie kulinarne
- pozwala zachować higienę
- woda utleniona służy do przemywania ran
1 4 1