Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T21:33:01+01:00
. balon został wyaleziony przez braci mongolfiere
2. samochód - Nicolasa-Josepha Cugnot,
3. pierwszy samolot zaprojektował leonardo da vinci
4.żarówkę Joseph Wilson Swan.
5. Loeba Straussa
6 3 6
2010-01-08T21:35:23+01:00
Balon- Bartholomeo Lourenço de Gusmăo
samochód- Nicolas-Joseph Cugnot
samolot- bracia Wright
żarówka- Thomas Edison
dżinsy- Levi Strauss
4 3 4
2010-01-08T21:36:41+01:00
1. Bartholomeo Lourenço de Gusmăo
2. Nicolas-Joseph Cugnot
3. Clement Adera
4. Thomas Alva Edison
5. Loeb Strauss

Liczę na naj...
;];]
4 4 4