Odpowiedzi

2010-01-08T21:49:34+01:00
174500m2=17,45ha
2105000m2=210,5ha
30a=0,0003ha
290a=0,0029
102000a=10,2ha
0,75km2=75ha
1,6km2=160ha
21,5km2=2150ha

mam nadzieje że dobrze
3 5 3
2010-01-08T21:49:41+01:00
174500/10000=17,45Ha
2105000/10000=210,5Ha
30/100=0,3Ha
290/100=2,9Ha
102000/100=1020Ha
0,75*100=75Ha
1,6*100=160Ha
21,5*100=2150Ha

Proszę
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T22:02:52+01:00
1 ha = 10 000m²
x ha = 174500m²
xha = (174 500m² * 1ha) : 10 000m²
x= 17,45ha

1 ha = 10 000m²
x ha = (2105 000m²* 1ha) : 10 000m²
x ha = 210,5 ha

1 ha = 100a
x ha = 30a
1ha * 30a = 100a * xha
x ha = 100a : 30 a
x = 0,3 ha

1 ha = 100a
x ha = 290a
xha = (290a * 1 ha) : 100a
x ha = 290 a * ha : 100a
x = 2,9 ha

1 ha = 100a
x ha = 102000a
x ha = (1 ha * 102 000a) : 100a
x = 1020 ha

1 km² = 100ha
0,75km² = xha
xha = (0,75km² * 100ha) : 1km²
x = 75ha

1 km² = 100ha
1,6km² = xha
xha = (1,6km² * 100ha) : 1km²
x =160 ha

1 km² = 100ha
21,5km² = xha
x ha = (21,5 km² * 100ha) : 1km²
x = 2 150 ha
3 5 3