1.Turysta wyruszył na wschód.Po pewnym czasie stanoł,obrucił sie w prawo o kąt 130stopni i poszedł dalej.W jakim teraz poszedł kierunku?
a)północno-wschodnim
b)północno-zachodnim
c)południowo-wschodnim
d)południowo-zachodnim
Czekam na szybką odpowiedzi nie mam duzo punktów ale niedługo będę miała.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T21:47:04+01:00
2010-01-08T21:47:34+01:00
D) na 100%

Wystarczy sobie wyobrazić sytuacje, tak wirtualnie.
2010-01-08T21:48:12+01:00