Odpowiedzi

2010-01-08T21:59:06+01:00
- Inflanty
- Prusy Książęce
- Lewobrzeżna Ukraina
- ziemie: siewierska czernichowska, smoleńska
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T22:03:08+01:00
Szwecja:
-inflanty pod panowaniem szwecji,
-krol Jan Kazimierz zrzekl sie tytulu krola Szwecji (po 20 latach)

Rosja:
-utrata na rzecz Rosji Ziemi Smolenskiej, Czerniakowska, Siewierska i lewobrzezna czesc Ukrainy z Kijowem

Turcja:
-Polska tylko ZYSKALA Podole
1 5 1
2010-01-08T22:26:18+01:00
Szwecja
-Inflanty pod panowaniem Szwecji,
- Jan Kazimierz zrzekł się tytułu króla Szwecji

Rosja
-Utraciła Ziemię Smolenską, Czerniakowską, Siewierską oraz lewobrzezną czesć Ukrainy razem z Kijowem

Turcja
-Podole - jedyny obszar jaka zdobyla Polska
1 5 1