Odpowiedzi

2010-01-08T21:57:49+01:00
Ad.1.Im jest wyżej tym jest niższe ciśnienie atmosferyczne,a więc balon będzie zwiększał swoją objętośc pod wpływem swojego wewnętrznego ciśnienia.
ad.2.Dlatego,że w dezodorantach są składniki ,które pod wpływem wysokiej temperatury mogą wybuchnąć.
89 4 89
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T21:58:14+01:00
Zad 1 - Gumowy balon unoszący się w górę nie ma stale takiej samej objętości, gdyż czym wyżej tym ciśnienie jest niższe, a więc parcie na ścianki balona mniejsze, a objętość balona większa.
zad 2 - Ponieważ w wys. temperaturze cząsteczki gazu poruszają się szybciej i wywierają większe parcie na ścianki naczynia, co mogłoby spowodować wybuch dezodorantu.
158 4 158