Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T22:06:27+01:00
Zabierają ze sobą butlę tlenową ponieważ wraz z wysokością w górach zwiększa również się ciśnienie powietrza, przez co o wiele trudniej się oddycha. Dzięki butli można bezproblemowo oddychać na większych wysokościach.
4 3 4
2010-01-08T22:08:33+01:00
Alpiniści zabierają ze sobą butle tlenowe, ponieważ gdy wychodzą w góry muszą mieć dostęp tlenu, a w górach idzie się do góry więc i ciśnienie też wzrasta i jest mniej tlenu ( w dodatku gdy człowiek, który nie mieszka w górach jest nieprzyzwyczajony do takiego powietrza i ciśnienia) dlatego zabiera ten tlen w butli tlenowej. :)
3 2 3
2010-01-08T22:08:36+01:00
Bo na dużych wysokościach nie mogliby oddychać.
1 5 1