Odpowiedzi

2010-01-08T22:12:33+01:00
Eucharustia w naszym zyciu ma znaczenie podwójne:
- pozwala nam zyc zgodnie z przykazaniami Bożymi
- jest rzeczą niezbywalna dla każdego katolika :))
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T22:13:07+01:00
Eucharystia pobudza w nas Ducha Świętego, który czuwa nad nami. Pozwala odkrywać boga i lepiej poznawać jego tajemnice. Jest ważnym sakramentem w życiu każdego katolika, gdyż daje nowe życie, po przez boskie działanie ciała i krwii Jezusa.
4 3 4