Odpowiedzi

2010-01-08T22:14:58+01:00
Oczywiście że tak powiedzmy że bok podstawy ma 2 cm
pole będzie równało się 2*2=4

powiedzmy że wysokość boku tego stożka bedzie miała
40cm taki stożek może istnieć wzór na pole trójkąta wynosi
P=1/2a*h
P=1/2*2*40
P=1*40
P=40cm^

Jeśli ma być równe

to h musi wynosić 4cm


Więc odp :TAK uzasadnienie zobrazowałem powyżej
10 1 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T22:31:48+01:00
Pp = πr² (pole podstawy) = π* r*r
Pb = π*r*l (pole powierzchni bocznej)
porównując te dwa wzory wynikałoby,że l =r co jest niemożliwe ponieważ nie istnieje trójkąt prostokątny równoboczny.
6 4 6