Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T22:24:10+01:00
1. Algieria – Algier
2. Angola – Luanda
3. Benin (Dahomej) – Porto Novo
4. Botswana – Gaborone
5. Burkinia Faso – Wagadugu
6. Burundi – Bużumbura
7. Czad – Ndżamena
8. Dżibuti – Dżibuti
9. Egipt – Kair
10. Etiopia – Addis Abeba
11. Ghana – Akra
12. Gwinea – Konakri
13. Kamerun – Jaunde
14. Kenia – Nairobi
15. Komory – Moroni
16. Kongo – Brazzaville
17. Liberia – Monrowia
18. Libia – Trypolis
19. Madagaskar – Antananarywa
20. Malawi – Lilongwe
21. Mali – Bamako
22. Maroko – Rabat
23. Mauretania – Nawakszut
24. Mauritius – Port Louis
25. Mozambik – Maputo
26. Namibia – Windhoek
27. Niger – Niamej
28. Nigeria – Abudża
29. RPA – Pretoria
30. Rep. Środkowoafrykańska – Bangi
31. Senegal – Dakar
32. Seszele – Wiktoria
33. Sierra Leone – Freetown
34. Somalia – Mogadiszu
35. Sudan – Chartum
36. Tanzania – Dodoma
37. Togo – Lome
38. Tunezja – Tunis
39. Uganda – Kampala
40. Wybrz. Kości Słoniowej – Jamusukro
41. Wyspy Św. Tomasza i Książęca – Sao Tome
42. Dem. Rep. Konga – Kinszasa
43. Zambia – Lusaka
2010-01-08T22:29:21+01:00
1.Algieria
2.Niger
3.Mali
4. Egipt
5. Etiopia
6. Tanzania
7. Angola
8.Kenia
9. Mauretania
10.Sudan
11.Zair
12.Czad
13. Mozambik
14.Maroko
2010-01-08T22:31:40+01:00
1. Maroko
2. Algieria
3. Tunezja
4. Libia
5. Egipt
6. Mauretania
7. Mali
8. Niger
9. Czad
10. Sudan
11. Erytrea
12. Etiopia
13. Dżibuti
14. Somalia
15. Zielony Przylądek
16. Senegal
17. Gambia
18. Gwinea
19. Sierra Leone
20. Gwinea Bissau
21. Burkina Faso
22. Wybrzeże Kości Słoniowej
23. Liberia
24. Ghana
25. Togo
26. Benin
27. Nigeria
28. Kamerun
29. Republika Środkowoafrykańska
30. Uganda
31. Gwinea Równikowa
32. Gabon
33. Kongo
34. Demokratyczna Republika Konga
35. Rwanda
36. Burundi
37. Tanzania
38. Kenia
39. Seszele
40. Wyspy św. Tomasza i Książęca
41. Angola
42. Zambia
43. Malawi
44. Komory
45. Namibia
46. Botswana
47. Zimbabwe
48. Mozambik
49. Madagaskar
50. Mauritius
51. Republika Południowej Afryki
52. Lesotho
53. Suazi