Odpowiedzi

2010-01-08T22:56:55+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T23:07:50+01:00
Trzeba rozkminić ilość dni, bo nie wiem jak liczy sobie bank...

Marzec bez 5 dni to 26 dni
Kwiecień 30
Maj 31
Czerwiec 30
Lipiec i Sierpień 31
Wrzesień 30
Październik 31
Listopad 30
Grudzień 31
Styczeń 1

304 dni z 365 dni oprocentowania

365=3%
304=x

365x=912%
x=2,5%

900*2,5%=22,5 To odsetki

900+22,5=922,5 zł To stan oszczędności