Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T22:47:17+01:00
Przyjaciel to ktoś kto jest z nami zawsze ,poda ręce ,pogłaszcze ale też nakrzyczy,gdy taka potrzeba- taki przyjaciel to skarb
Jeśli przyjaciel przestanie być przyjacielem to znaczy że nigdy nim nie był.Nawet jeśli przyjaciel wyjedzie a potem wróci to może zmieni wygląd i charakter ale nie zmieni się przyjaźń miedzy nimi
a to jest wierszyk o przyjaźni

Przyjaciela mam jednego...
Ale za to prawdziwego,
Myśle, że dobrze wybrałem,
To wiedziałem, gdy poznałem,
Że on także, wiem na pewno,
Myśli tak, wiem to jedno,
Tylko z nim mogę pogadać,
Na wszelkie tematy, a nie się skradać,
Mogę powiedzieć, że razem idziemy,
Przez życie nasze, czegoś dowieść chcemy,
W krok krok przy mnie, ja przy nim czas cały,
Idziemy wszędzie tam, gdzie stopy nie stały,
Wszystkie zakątki życia, wiemy,
Będzie ciężko, lecz odwiedzić chcemy,
My to jedność, świat nie może,
Odbijamy sercem noże,
Nikt nie zniszczy nas, bo to nie jest dobry czas,
Czeka wiele przygód razem,
Których my zaznamy z czasem,
Trzeba wiedzieć w które miejsce,
Iść, by znaleźć szczęście,
Choćby te niewielkie jasne,
Mamy chociaż plany własne,
By być kiedyś kimś, wielkie plany,
Każdy wokół mówi, że przegramy,
A ja wierze w naszą silę,
Z losem wiele walk stoczyłem,
Teraz już nie jestem sam,
Z nim na pewno rade dam,
Bo przyjaciel to ktoś więcej,
Niż ktoś kto podaje rękę,
On wie zawsze jak pocieszyć,
Z Tobą razem chce się cieszyć,
Smucić razem z Tobą, płakać,
Potem znów z radości skakać,
Więc niech będzie przy mnie zawsze,
Tak przynajmniej na to patrze.
2 5 2
2010-01-08T23:12:49+01:00
Przyjaciel to ktoś kto jest z nami zawsze ,poda ręce ,pogłaszcze ale też nakrzyczy,gdy taka potrzeba- taki przyjaciel to skarb
Jeśli przyjaciel przestanie być przyjacielem to znaczy że nigdy nim nie był.Nawet jeśli przyjaciel wyjedzie a potem wróci to może zmieni wygląd i charakter ale nie zmieni się przyjaźń miedzy nimi
a to jest wierszyk o przyjaźni

Przyjaciela mam jednego...
Ale za to prawdziwego,
Myśle, że dobrze wybrałem,
To wiedziałem, gdy poznałem,
Że on także, wiem na pewno,
Myśli tak, wiem to jedno,
Tylko z nim mogę pogadać,
Na wszelkie tematy, a nie się skradać,
Mogę powiedzieć, że razem idziemy,
Przez życie nasze, czegoś dowieść chcemy,
W krok krok przy mnie, ja przy nim czas cały,
Idziemy wszędzie tam, gdzie stopy nie stały,
Wszystkie zakątki życia, wiemy,
Będzie ciężko, lecz odwiedzić chcemy,
My to jedność, świat nie może,
Odbijamy sercem noże,
Nikt nie zniszczy nas, bo to nie jest dobry czas,
Czeka wiele przygód razem,
Których my zaznamy z czasem,
Trzeba wiedzieć w które miejsce,
Iść, by znaleźć szczęście,
Choćby te niewielkie jasne,
Mamy chociaż plany własne,
By być kiedyś kimś, wielkie plany,
Każdy wokół mówi, że przegramy,
A ja wierze w naszą silę,
Z losem wiele walk stoczyłem,
Teraz już nie jestem sam,
Z nim na pewno rade dam,
Bo przyjaciel to ktoś więcej,
Niż ktoś kto podaje rękę,
On wie zawsze jak pocieszyć,
Z Tobą razem chce się cieszyć,
Smucić razem z Tobą, płakać,
Potem znów z radości skakać,
Więc niech będzie przy mnie zawsze,
Tak przynajmniej na to patrze.

to chyba wszystko prosze
2 3 2