Odpowiedzi

2010-01-08T22:36:46+01:00
To zależy od kapitalizacji.... zadanie posiada niepełną treść... zatem .... ech....
Nie mam już siły tępić ludzi za niekompletne treści zadań
2010-01-08T22:37:59+01:00
12 miesięcy - 40%
6 miesięcy - 20%

5000 - 100%
x - 120%

x=5000*120/100
x=6000 zł

6000zł - 5000zł = 1000zł

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T22:40:28+01:00
Dane:
Kwota-5000zł
Odsetki-40% rocznie
Szukane-odsetki po 6 miesiącach

Obliczenia:
40% z 5000zł=2000zł
2000zł : 2 = 1000zł (stąd ta "2"-6mies. to połowa 12mies. więc 1/2 kwoty.

Odpowiedź: Odsetki po 6 miesiącach wynoszą 1000zł.
1 5 1