Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T22:35:36+01:00

poniewaz kom plemnikowe przedostaja sie w kropli wody do rodni,gdzie nastepuje zaplodnienie.
1 1 1
2010-01-08T22:40:44+01:00
Zapłodnienie zachodzi w obecności wody. Jeden z plemników łączy się z komórką jajową i powstaje zygota. Gdy jest odpowiednia wilgotność zarodniki kiełkują (rozwija się wtedy splątek).
1 1 1
2010-01-09T01:03:11+01:00
Cykl rozwojowy mchu zależny jest od wody, ponieważ plemniki posiadają wici i są ruchliwe, muszą więc się przemieszczać z plemni do rodni w ośrodku wodnym.