Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T19:16:00+02:00
Orfeusz -Mity wspominają o cudownym oddziaływaniu śpiewu Orfeusza. Jego muzyka oddziaływała nie tylko na ludzi: mogła ona uśmierzać huczące fale morza i sprawiała, że ku śpiewakowi pochylały się drzewa, a dzikie bestie szły za nim łagodne jak baranki.
Apollin- Uważany za boga piękna, patrona sztuki i poezji, przewodnika muz


3 4 3
2009-09-22T19:21:20+02:00
Hermes - szeroki kapelusz, ozdobne skrzydełka u nóg i kapelusza
Apollo - kołczan, łuk, łabędź, jastrząb
1 1 1