Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T23:13:35+01:00
Dodaj jakieś załączniki z zadaniami, albo treść, bo niestety nie mam takiej książki .
  • Użytkownik Zadane
2010-01-08T23:15:46+01:00
Zad.4/6
Dowody na kulistośc ziemi są winokrąg na otwartej przestrzeni ma zawsze kształt okregu którego wielkosc zalezy od wysokosci punktu obserwacji,statki zblizające sie do brzegu ukazują najpierw wierzchołki swoich masztów,zdjecia wykonane z przestrzeni kosmicznej.
zad.1/7
A-szerokosc geograficzna północna
długosc geograficzna wschodnia

C- długosc geograficzna zachodnia
szerokosc geograficzna południowa

B-szerokość geograficzna południowa
długość geograficzna wschodnia

zad.2/8
a)
B 32⁰N 108⁰W
punkt B lezy na 32⁰ szerokosci geograficznej połnocnej i na 108⁰ długosci geograficznej zachodniej

C 73⁰S 145⁰E

b)
E 31⁰10'S 152⁰ 0'E

F 52⁰ 20'N 90⁰ 50'N

zad1/12
1cm-0,75km
1:2500000
1:2500000 1cm-25km

zad2/12
1. 1:2500000
2.1:500000
3.1:5000000
4.1:40000000

zad4/12
góra
stok
dolina
stok
przełęcz
obnizenie terenu