Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T23:25:21+01:00
W tym aforyżmie chodzi o to że nauka bez wiary jest kulawa,bo nie wszystko da się pokaza,da się wyjaśnic,po porostu to jest teoria,a wiara bez nauki jest ślepa,ponieważ żaden człowiek, w coś takiego nie uwierzy jeśli ludzie każa wierzyc w coś co jest sprzeczne z każdą nauką
8 3 8
2010-01-08T23:31:26+01:00
Otwarcie się Boga
Tym, co często w ludzkich przyjaźniach pomaga otworzyć serce przed inną osobą, jest to, że druga strona chce przyjąć to wyznanie, chce się w nim zadomowić, wysłuchać tego, co mamy jej do powiedzenia.
nie wiem czy to jest dobrze ale wiem że to stwierdzenie wymyślił Albert Einstein
12 1 12