Odpowiedzi

2010-01-09T10:42:09+01:00
Witam nazywam się twoje imię. Nałogi dzisiejszej młodzierzy są różne.
Narkotyki jest to coraz częstrzy nałog u młodzieży ten nałog wywołuje nadpobudliwość halucynację zaburzenia mózgu i poza tym jest nielegalny. On zwiększa szanse na szypszą śmierć. W ten nałog wpają dzieci niedoceniane
Papierosy doprowadzają do niszczenia układu odyhowego tytoń jet to jeden z najbardziej uzalerzniaacy materiałem dostępnych na rynku oczywiście dla dorosłych
W ten nałog wpaddają dzieci których Rodzice Palą!!!!!! ponieważ dzieci wdychają ten spalony tytoń z papierosów rodziców !!!!!!!!!!! Jest to najmniej znany sposób uzależniania. Potem dzieci czują potrzebę palenia. A w sklepach zawsze znajdzie się ktoś kto sprzeda nieletniemu papierosy za względów pienięrznych
Alkochol to jest najmniej popularny nałogiem w śród dzieci. lecz jednak są takie przypadki skudkami takiego nałogu kręcenie w głowie. w takie nałogi wpadają dzieci ciekawe jak to smakuje.
gry komputerowe to najpopularniejszy ńałog w świecie objawami tego jest powiększone źrenice W ten nałog wpadają wszyastkie dzieci oprucz tych co niemają komputera mają wprowadzone chasło do komputera. w 99% jest to wina rodziców ponieważ nie kontrolują dzieci. dziękuje
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T10:45:12+01:00
W dzisiejszych czasach bardzo duzo mówi się o nałogach są one różnego typu, np. narkotyki,alkohol czy gry komputerowe.bardzo wiele współczesnych nastolatków sięga po te używki, które niekorzystnie wływają na ich rozwój. na przykład po naroktyki sięgają ludzie dlatego ,że jest to owoc zakazany, a to co zakazane smakuje najlepiej. jest wiele powodów, ale najczęstszym jest szpan wśród rówieśników. czesto brane są, dlategiaby zapomnieć o swoich problemach, aby odreagować i zrelaksować się.Nie zapominajmy jednak, że dzieci to dociekliwi obserwatorzy uczący się od dorosłych podejścia do wielu problemów. Jest duże prawdopodobieństwo, że dziecko sięgnie po narkotyk lub alkohol jeżeli jego ojciec lub matka nadużywają leków czy alkoholu. Dzieci, które obserwują ojców lub matki pijących alkohol „dla rozluźnienia” lub „zapomnienia” uczą się od nich takiego właśnie podejścia do problemów. Uciekają od kłopotów w narkotyki, zamiast próbować się z nimi zmierzać.alkohol dla dzieci i młodziezy wydaje sie atrakcyjnym, bo uważają, że bez niego nie ma dobrej zabawy. młodzi ludzie tak chetnie po niego sięgają może, dlatego że alkohol stwarza iluzje ciekawszego i pełniejszego życia, daje złudzenie kontaktu i więzi, jednym obietnice luzu i relaksu innym zapomnienia.Znaczący wpływ na picie mają reklamy, przekonują, że to napój, który ma się kojarzyć z zabawą, energią, młodością, okazuje się, że aż 82% młodzieży uważa, że piwo nie jest alkoholem.Dyskoteka, koncert, klub muzyczny to miejsca, w których wypada bywać, jest to modne i na czasie, a są one nierozerwalnie związane z konsumpcją alkoholu.Uzależnienie od gier komputerowych i telewizyjnych to choroba, na którą w Szwecji zapadło już ponad 40 tys. osób, przeważnie chłopców i młodych mężczyzn.Co dzieje się z młodzieżą - pytają rodzice, którzy tracą kontakt ze swoimi dziećmi opętanymi przez wirtualnych wojowników. Doświadczenia z komputerowej fantazji wnoszą w prawdziwe życie. W bójkach ulicznych stosują metody i chwyty, którymi posługują się bohaterowie elektronicznych gier. Dziewczęta skarżą się na brak zainteresowania ze strony rówieśników. Działacze sportowi mówią o straconym pokoleniu; popularne sporty zespołowe z hokejem i futbolem na czele cierpią na brak talentów.
15 4 15