W loterii jest 500 losów,w tym 1los wygrywający 100 zł,2 losy wygrywające po 50 zł, 3 losy z wygrana po 20 złi 4 losy z wygrana po 10zł
Kupujemy 4 losy. Oblicz prawdopodobieństwo ze
a) wygramy dokładnie 100 zł
b)wygramy jakąkolwiek sumę pieniędzy

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T20:05:09+02:00
Moim zadaniem poprzednia wypowiedź jest zła, bo nie chodziło o przykłady tylko prawdopodobieństwo.
Według mnie w b będzie 10 do 125
1 3 1
2009-09-22T21:43:20+02:00
A)
1los 10zł
2los 50zł
3los 20zł
4los 20zł
B)
Los np 10zł