Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T08:37:50+01:00
Chciałabym zaprzyjaźnić się ze świętym Franciszkiem z Asyżu ponieważ miał on bardzo dobre stosunki ze zwierzętami.Bardzo kocham zwierzęta i myślę ze mielibyśmy wiele tematów do rozmowy.Może nauczyłby mnie porozumiewać się z nimi.
2010-01-09T08:39:34+01:00
Z Jezusem Chrystusem ponieważ był dobrym człowiekiem,pomagał ludziom, uzdrawiał ludzi.!
2010-01-09T08:40:03+01:00
Ja chętnie bym zaprzyjaźnił się z Panem Jezusem ponieważ On by mnie nigdy nie okłamał,zawsze by mnie obronił i przy nim czuł bym się bezpiecznym.