Wpisz -i, -ii lub -ji.

-hierarch...
-odyse...
- harmon...
-poez...
-epope...
-reżyser...
-kore...
-konkluz...
-gradac...
-husar...
-fantaz...
-zbro...
-opin...
-nadzie...
-part...
-demokrac...
-akadem...
-fil...
-osto...
-epidem...
-ide...
-inwaz...
-hister...
-szy...
-mater...

prosze o szybką pomoc

3

Odpowiedzi

2009-09-22T19:14:53+02:00
-hierarchii
-odysei
- harmonii
-poezji
-epopei
-reżyserii
-Korei
-konkluzji
-gradacji
-husar...
-fantazji
-zbroi
-opinii
-nadziei
-part...
-demokracji
-akademii
-fili
-ostoi
-epidemii
-idei
-inwazji
-histerii
-szyi
-materii
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-22T19:15:56+02:00
Hierarchi
-odysei
- harmonii
-poezji
-epopei
-reżyserii
-korei
-konkluzki
-gradacji
-husarii
-fantazji
-zbroi
-opinii
-nadziei
-partii
-demokracji
-akademii
-filii
-ostoi
-epidemii
-idei
-inwazji
-histeri
-szyi
-materii
1 4 1
2009-09-22T19:19:29+02:00

-hierarchii
-odysei
- harmonii
-poezji
-epopei
-reżyserii
-Korei
-konkluzji
-gradacji
-husarii
-fantazji
-zbroi
-opinii
-nadziei
-partii
-demokracji
-akademii
-fili
-ostoi
-epidemii
-idei
-inwazji
-histerii
-szyi
-materii
1 5 1