Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T09:26:23+01:00
Każdy człowiek o tym wie, że kot chętnie karmę je. Jednak jest w tym pewna sztuczka, która jest jako nauczka. Nasza karma jest najlepsza, choć nie nadaje się dla wieprza! Kota, kotka, kotusia uracz w mig karma firmy BUSIA :)
1 5 1
2010-01-09T09:26:24+01:00
Szanowni Państwo, gorąco zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą na pokarmy i artykuły zoologiczne dla psa i kota. Gwarantujemy, że każdy pokarm będący w naszej oferty jest najwyższej jakości (karmy tylko holistyczne i super premium) z długim terminem przydatności do spożycia i w atrakcyjnej cenie.
Wszystkie nasze artykuły zoologiczne dla psów i kotów pochodzą z własnego importu od renomowanych amerykańskich producentów. Na polskim rynku zoologicznym działamy od ponad 20 lat.
2010-01-09T09:28:24+01:00
UWAGA UWAGA !

Teraz twój kot będzie wniebowzięty...tylko kup mu EXTRA karme KitKat a będzie skakał z radości....