Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T09:48:25+01:00
-kurs kulinarny: degustacja wina, wina sycylijskie , oliwka i sery
-sztuka i rzemiosło: ceramika, malarstwo, rzeźba, renowacja drewna
-literatura włoska
-historia Włoch
-historia sztuki
-wycieczki ekologiczne
-nurkowanie
-gry i ćwiczenia na świeżym powietrzu
-golf
-kursy języka dla biznesu i kursy dla kadry zarządzającej
-kursy korespondencji handlowej
2010-01-09T10:43:55+01:00
"Po stworzeniu, Ziemia tak spodobała się Bogu, że ją ucałował i w tym miejscu powstała TRINAKRIA czyli SYCYLIA". Trinakria to starożytna nazwa, która oznacza TRÓJROŻNA i można sądzić, że pochodzi od kształtu wyspy. Jej godłem od starożytnych czasów jest trójnoga głowa kobiety ze skrzydłami i dwoma wężami.