Każde zadanie połącz z wyrażeniem algebraicznym które opisuje jego rozwiązanie

chleb kosztuje c zł.ile kosztują 3 takie chleby?
za 3 jednakowe bułki kasia zapłaciła c zł. ile kosztowała jedna bułka
komplet kredek kosztuje c zł.a komplet mazaków jest o 3 zł droszy ile kosztuje komplet mazaków
adam zapłacił za ołówek c zł.ile dostał reszty z 3 zł
czapka kosztuje c zł a szalik jest o 3 zł tańszy . ile kosztuje szalik
odpowiedzi do zadań:
c-3
c+3
3c
3-c
c:3
z góry dzięki

2

Odpowiedzi

2010-01-09T09:56:38+01:00
Chleb kosztuje c zł.ile kosztują 3 takie chleby? --- 3c

za 3 jednakowe bułki kasia zapłaciła c zł. ile kosztowała jedna bułka --- c:3

komplet kredek kosztuje c zł.a komplet mazaków jest o 3 zł droszy ile kosztuje komplet mazaków --- c+3

adam zapłacił za ołówek c zł.ile dostał reszty z 3 zł --- 3-c

czapka kosztuje c zł a szalik jest o 3 zł tańszy . ile kosztuje szalik --- c-3
26 4 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T09:58:10+01:00
Chleb kosztuje c zł.ile kosztują 3 takie chleby? - 3c
za 3 jednakowe bułki kasia zapłaciła c zł. ile kosztowała jedna bułka -c:3

komplet kredek kosztuje c zł.a komplet mazaków jest o 3 zł droszy ile kosztuje komplet mazaków - c+3

adam zapłacił za ołówek c zł.ile dostał reszty z 3 zł - 3-c

czapka kosztuje c zł a szalik jest o 3 zł tańszy . ile kosztuje szalik c-3
43 4 43