Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T10:03:27+01:00
A) Nizina Południowowielkopolska
Nizina Śląska
b)Pogórze Dynowskie
Pogórze przemyskie
c)Karpaty
Góry Świętokrzyskie
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T10:08:19+01:00
A)Wysoczyzna Siedlecka ;
b)Wieżyca 329 m.n.p.m ; Góra Św.Anny-400m.n.p.m
c)Łysica 612m.n.p.m ; Śnieżka 1602m.n.p.m
2010-01-09T10:09:29+01:00
A) 0-300 m n.p.m. -Wysoczyzna Siedlecka; nizina Śląska
b) 300-650 m n.p.m. -Wyżyna śląska; Góra Św.Anny-400m.n.p.m
c)powyżej 600 m n.p.m.Łysica 612m.n.p.m ; Śnieżka 1602m.n.p.m, Podhale