Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T10:21:28+01:00
Sto lat
|------------------|--------------------|----------------------|-------------|
|------------------|--------------------|------------3-2-------|-2--2--2--3--|
|-2-2--2-4-2-0---0-|-0--0--0-2-0--------|-2-2-2-2--2-----4-3-4-|-------------|
|--4-4---------4---|--2--2-------4-2-4~-|----4---4-------------|-------------|
|------------------|--------------------|----------------------|-------------|
|------------------|--------------------|----------------------|-------------|


A A D
Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam.

D D A
Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam.

A A D
Jeszcze raz, jeszcze raz, niech żyje

D E A
żyje nam! Niech żyje nam!



Miłego grania! =)


mam nadzieje że pomogłem :)
10 4 10
mogłabyś dokładnie jaki chwyt nad jakim wyrazem??
Jakie bicie??
2010-01-09T10:22:47+01:00
Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam C (A) (d) G
Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam G C
Jeszcze raz, jeszcze raz nich żyje, żyje nam C F
Niech żyje nam F7 C

Niech mu gwiazdka pomyślności C
nigdy nie zgaśnie F C
Nigdy nie zagaśnie F C
Jak się z nami nie napije niech się pod stół skryje F C G C
Jak się z nami nie napije niech się pod stół skryje F C G7 C
7 5 7
2010-01-09T10:38:37+01:00
Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam C (A) (d) G
Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam G C
Jeszcze raz, jeszcze raz nich żyje, żyje nam C F
Niech żyje nam F7 C

Niech mu gwiazdka pomyślności C
nigdy nie zgaśnie F C
Nigdy nie zagaśnie F C
Jak się z nami nie napije niech się pod stół skryje F C G C
Jak się z nami nie napije niech się pod stół skryje F C G7
17 3 17