Witam,
Wybierz jedną z propozycji, a następnie sporządź dowcipną instrukcję w formie pisemnej ( zdania lub równoważniki zdań)
- Jak uspokoić płaczące dziecko
- Jak się śmiać
- Jak unikać kłopotów
- Jak robić dobre wrażenia
Czyli muszę wybrać jedno z tych czterech i sporządzić dowcipną instrukcję

!!!PILNE!!!

2

Odpowiedzi

2010-01-09T10:59:17+01:00
Jak się śmiać:

1. Ułóż usta w taki sposób aby przypominały banana
2. Następnie otwórz je
3. Wymawiaj szybko i płynnie słowa ha, ha, ha...
4. Gdy już wkręcisz się na dobre nie przestawaj
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:00:43+01:00
- Jak robić dobre wrażenia
Na dziewczynie (będąc chłopakiem)
Podejdź do niej i zaproś na lody... Jak się nie zgodzi to zapytaj czy masz jakąś szanse, na spotkanie się z nią... Jeśli powie, że nie, to poczyń następujące kroki:
1. Pokaż jej jaki jesteś wysportowany (Dyskretnie, żeby nie wiedziała, że dla niej sie popisujesz bo celowo nie będzie zwracała uwagi...)
2. Uśmiechaj się do niej na każdej przerwie (A jeśli chodzi z tobą do klasy to udawaj zapatrzonego ciągle w jeden punkt na jej ciele... ;) Nie... Nie o ten punkt mi chodziło... ;) Może to być ręka, noga lub jakiekolwiek inne miejsce oprócz paru wyjątków... Bo pomyśli, że jesteś zboczony i stracisz wiele w jej oczach...)
3. Wyrażaj chęć pomocy jej w każdej sytuacji... Musi widzieć, że się dla niej poświęcasz...
4. Po miesiącu ponów swoją prośbę o wyjście na lody... Zobaczysz, że zadziała... ;)
3 2 3