Odpowiedzi

2010-01-09T10:53:57+01:00
Drogi Scrooge!
Byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś zaszczycił mnie swoją obecnością na Wieczerzy Wigilijnej. Chciałabym, abyś opowiedział mojej rodzinie swoją historię na temat Bożego Narodzenia. Może dzięki niej moja siostra zrozumiałaby, jak ważne jest to święto i jaką rolę odgrywa w nim rodzina.
Proszę, przyjdź do mojego domu w Wigilię, kiedy pierwsza gwiazda błyśnie na niebie. Czekam z niecierpliwością.
Poizdrawiam!
XYZ
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T10:57:05+01:00
Zaproszenie!!!

Z radością chciałbym zaprosić ciebie do mojego domu na ulicę(tu sobie coś wpiszesz) na godzinę 18:00 na uroczystą kolację wigilijną. Będzie wspaniała zabawa. Przyjdźdo mnie, a nie pożałujesz. Nigdy nie zapomnisz tego dnia.
Z poważaniem
Twój najlepszy przyjaciel
------------------------------
1 1 1