Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:00:08+01:00
Powerbullet Presenter 1.35

Wink 2.0 Build 1060 Alpha

Tiger Slider 1.0

RoboDemo 3.06

Jest ich naprawdę dużo, możesz je znaleźć np. tu:

http://www.pobieralnia.pl/kategoria-77-firma-i-biuro-tworzenie-prezentacji-multimedialnych.html

http://www.egrafik.pl/download/multimedia,tworzenie-prezentacji/

http://www.programery.pl/programy/index.php?go=tworzenieprezentacji

Ale moim zdaniem najlepiej poradzisz sobie z MS Office.
2010-01-09T11:04:15+01:00
Board FrazPC

openoffice

Multimedia Builder

Photo Story 3.

Ulead® CD & DVD PictureShow 4

Nero