Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T11:10:56+01:00
Stanąć kością w gardle,
siedzieć z założonymi rękoma,
z niejednego pieca zjeść chleb
mieć olej w głowie
zgrzytać zębami
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:13:45+01:00
Np.:

KTOŚ MILCZY JAK GRÓB:

O tym zdarzeniu mama nie chciała mówić, milczała jak grób.

COŚ NIE CHCE PRZEJŚĆ KOMUŚ PRZEZ GARDŁO:
Ta przykra wiadomość nie chciała mi przejść przez gardło.

STRACH ŚCISKA <KOGOŚ> ZA GARDŁO:

Przerażenie złapało mnie za gardło.

<KTOŚ WBIJA KOMUŚ COŚ DO GŁOWY>

Ojciec stale wbija mi do głowy, żebym do fryzjera chodził co miesiąc.

STRACH MA WIELKIE OCZY.