Odpowiedzi

2010-01-09T11:23:19+01:00
Treny Jana Kochanowskiego jak najbardziej wyrażają jego uczucia, gdyż autor rozpacza po śmierci swojej córeczki Urszulki. Wszystkie treny są pisane w melancholijnym klimacie. Poeta używa w nich peryfrazy, a nie mówi dosłownie o śmierci swojej córki, ponieważ ma jeszcze jakąś nadzieję. Po przeczytaniu trenów możemy dostrzec, że Kochanowskiemu nie jest łatwo.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:24:42+01:00
Tren jest to utwór żaloby. Opiewa on zalety zmarlej osoby. kochanowski po stracie swojej córki napisał wiele trenów. Po ich przeczytaniu mozna stwierdzic ze bardzo teski za swoja córka. Używa zdrobnien mówiąc o niej.