Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:17:16+01:00
Najukochańsza Mamo !
W dniu Twoich imienin składam Ci najserdeczniejsze życzenia.
Życzę Ci pogody ducha , spełnienia marzeń i abyś zawsze była uśmiechnięta, bo gdy Ty się uśmiechasz i ja jestem szczęśliwa.
Życzę Ci, byś nigdy nie miała tak poważnych problemów , o jakich słyszysz w wiadomościach. Abyś miała dobre życie , które będzie przepełnione radością i miłością. Bo dziś jest dzień twoich imienin , droga Mamo ! Wszystkiego najlepszego !
5 5 5
2010-01-09T11:18:48+01:00
Moja Najukochańsza Mamo,
W dniu imienin pragnę złożyć Ci najserdeczniejsze życzenia:
Dużo zdrowia, szczęścia, pociechy z dzieci, pogody ducha oraz spełnienia marzeń. Twoja Córeczka ..... :)
1 5 1
2010-01-09T11:20:31+01:00
Najukochańsza Mamo!
Dziś jest dzień Twoich imienin, chciałabym złożyć CI najserdeczniejsze życzenia. Dużo zdrowia, szczęścia, pogody ducha i spełnienia marzeń, w dniu imienin życzę Tobie.

Twoja córka, Ala
4 4 4