Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:19:50+01:00
Liczebność populacji zależy od:
- rozrodczości
- śmiertelności i drapieżników się do niej przyczyniających
- emigracji osobników
8 4 8
2010-01-09T11:20:13+01:00
Od rozrodczości , śmiertelności , emigracji . ;)
5 2 5
2010-01-09T11:21:03+01:00
Liczebność populacji zależy od :
* rozrodczości
* imigracji
* emigracji
* śmiertelności
Myślę, że pomogłam, pozdrawiam ;)
7 4 7