Hey :D Mam do was taką prośbę opisujcie mi książki bo potrzebuję do zeszytu lektur minimum od pół strony do całej strony zeszytu:
1. Imię i Nazwisko autora
2.Ilustrator
3.miejsce i rok wydania, wydawnictwo
4.Opisz z ilu stron i rozdziałów jest książka
5.Z tej książki dowiedziałam się...
6.Najbardziej podobał mi się rozdział... ponieważ...
Za pomoc bardzo dziękuję dam naj.

3

Odpowiedzi

2010-01-09T11:33:49+01:00
1.Kornel Makuszyński - "Szatan z siódmej klasy"
2.okładka - Władyslaw Radziwiłłowicz (nie ma ilustracji)
3.wydawnictwo GMP miejsce -Poznań (więcej nie ma)
4.228 stron , 18 rozdziałów
5.jak żyło się w czasach wojny światowej , nauczyła mnie przyrody , geografi , historii
6.18 ,ponieważ był bardzo tajemniczy , trzymał w ciągłym napięciu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:34:44+01:00
"Julka na zakręcie"

Julka postanowiła podzielić się swoimi przemyśleniami z całym światem i założyła w sieci blog. Od jakiegoś czasu dziewczyna ma wrażenie, że rodzina jej nie rozumie.
Nie może pojąć, dlaczego mama i tata nagle przestali pozwalać jej na wiele rzeczy. Jeszcze te jej ogromne rachunki za telefon.
Pod koniec książki dziewczyna organizuje "Kinderbal" dla swojego brata Michałkiem.

Autor : Ewa Bylica
Wydawnictwo : Dolnośląkie

Z tej książki dowiedziałam się, dorastanie jest trudne i czasem nie wszystko idzie po naszej myśli.

stron : 136

najbardziej podobał mi się rozdział pt. "Kinderbal" , gdzie wszystko nie idzie po myśli Julki ( głównej bohaterki ) . Podoba mi się, ponieważ bardzo dużo się dzieje, a pod koniec wszystko świetnie się kończy.
2010-01-09T11:45:21+01:00
Autor- Barbara Włodarczyk
Ilustracja-Lucjan Ławnicki
Wydawnictwo GREG 2007 Kraków
Książka składa się z 20 stron. Ma ona III rozdziały
Z tej książki dowiedziałem się, że jeżeli chce się mieć prace to trzeba być rozważnym i spostrzegawczym,żeby się nic nie stało podczas służby.
Najbardziej podobał mi się rozdział kiedy mężczyzna wędrował po całym świecie i nie mógł znaleźć tego dobrego miejsca, ale w końcu się udaje.
1 5 1