Odpowiedz na 3 pytania:
1.W czyim imieniu przemiawiał Jezus Chrustus?
2.Do kogo Pan Jezus kierował swą naukę?
3.Do czego prowadzi wiernosć objawionej przez Pana Jezusa nauce?
Odpowiedz na trzy pytania nie na jedno lub dwa!!Dam najlepszą!

3

Odpowiedzi

2010-01-09T11:21:07+01:00
1.Jezus przemawial w imieniu swego Ojca(Boga)
2.Jezus przemawial do wszystkich ludzi
3.prowadzi do milosci i szacunku wobec nas
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:34:36+01:00
1. W imieniu Boga
2. Do swoich uczniów( do wszystkich ludzi)
3. Do zbawienia człowieka
20 4 20
2010-01-09T12:14:48+01:00
1. w imieniu pana Boga
2.do nas kierował naukę
3.do większej wiary w niego, w modlitwe
9 3 9